شمعی برای افروختن

شمعی برای افروختن

 

یک سال است می نویسم. یک سال است حس می کنم در نوشتن  

 

در حال دگرگون شدن هستم.

 

پارسال همین روزها بود که پیشنهاد ایجاد وبلاگ را مطرح کردم وبا  

 

اشتیاق دوستانم مواجه شدم.

 

دوستی پا پیش گذاشت و آن را ایجاد کرد وبعد همه باهم تصمیم  

 

گرفتیم در آن بنویسیم ونوشتیم.

 

اولش سخت بود. چه بنویسم؟چطور بنویسم؟در مورد چه بنویسم؟ به  

 

خودم فشار می آوردم  و بعد نگران از قضاوت شدن.

 

کم کم ترسم ریخت. شروع کردم از تجربه ی زیسته شروع شد بعد نقد  

 

کتاب،فیلم  ،مسائلی که رنجم می داد و بعد تمام مسائلی که در هفته می  

 

خواندم و درموردش صحبت می کردیم.

 

جمعه ها وقت خوبی بود، نوشتم و نوشتم هفته ای یک مطلب و الان  

 

حس می کنم چقدر نسبت به اوائل توانمند تر شده ام. دیگر نمی 

 

ترسم نه از نوشتن و نه از قضاوت شدن.فکرم بیشترانسجام یافته و  

 

و هر روز بیشتر خودم را نقد می کنم.

  

الان می نویسم و اثرش را می بینم. دوستانی که ایمیل می زنند ودر  

 

مورد نوشته هایم نظر می دهند خوشحالم واحساس شادابی می  

 

کنم.همیشه فکر می کردم که چه چیز واقعی است.الان می دانم.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید
@ فقط با ثبت لینک خود در ویداباکس وبلاگ خود را به میلیون ها کاربر ایرانی اینترنت معرفی کنید
@ ویداباکس یکی از قدرتمندترین لینک باکس هاست که به دلیل استفاده از رنگ های چشمگیر هر بیننده ای را جذب خود می کند.
@ یکی از ویژگی های برجسته ویداباکس که آن را از دیگر لینک باکس ها متمایز کرده است امکان اضافه کردن توضیحات اضافی به لینک هاست که صاحبان لینک ها را قادر می سازد تا با اضافه کردن توضیحات جذاب بینندگان را به وبلاگ خود هدایت کنند
@ ویداباکس به دلیل افزایش روزافزون کاربرانش در بین وبلاگ ها باعث تکسیر لینک شما در اینترنت شده و به صورت خودکار در آن واحد با هزاران وبلاگ با رنکینگ های مختلف تبادل لینک انجام می دهید.
شما هم به جمع وبلاگ های پربازدید بپیوندید
<http://www.vidavest.com/linkbox/default.aspx>

فروغ جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ http://rahenahamvar.blogspot.com

نوشتن معجون نامیرایی است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد